Hitre povezave

Mreža Šolski pes

Naša šola si želi novih in inovativnih pristopov v vzgojno-izobraževalnem procesu, zato se vključuje tudi v projekt Mreža Šolski pes. Sodelovali bomo s prostovoljnim društvom Tačke pomagačke, ki imajo ustrezno strokovno usposobljene vodnike in pse za terapevtsko delo.

Z nami bosta sodelovala pes Oli in njegova vodnica Jana Miklič. Oli je zelo dober poslušalec zgodb, ki mu jih pripovedujejo in berejo otroci. Posameznim učencem bomo tako omogočili, da občasno berejo kužku, ki nikoli ne kritizira, ampak vedno hvaležno posluša in opazuje, kar mu prikazujejo.

Seveda je del projekta tudi spoznavanje z Olijem, učenje o negi in skrbi za psa, vzgoji hišnega ljubljenčka. Preko tega se med seboj povezujejo vsi otroci, ki so vključeni v skupino in hkrati krepijo medvrstniške ter medgeneracijske odnose.

Cilji:

·         spodbuditi otroke k branju,

·         zmanjševanje strahov,

·         razvijanje empatije,

·         telesni kontakt z živim bitjem,

·         spodbuditi otroke k medgeneracijskemu in medvrstniškemu sodelovanju,

·         zmanjševanje konfliktov,

·         povečanje koncentracije in pozornosti.

Mreža šolski pes

 

Ali ste vedeli?

Novofunlandec Ron, ki je igral Jakoba v filmu Sreča na vrvici, je imel na snemanju pomoč pasjega kaskaderja in dvojnika.

V mnogih državah po svetu prirejajo pasje dirke. Življenje teh psov je en sam trening. Živijo v tesnih kletkah, brez priboljškov in človeške topline.

Besedilo pripravila: Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Pristopna izjava

ZAHVALA GOSPE JANI MIKLIČ, OLIJEVI VODNICI

Draga Jana!

 
Sodelovanje s teboj mi je izjemno ljubo. Po naravi sem takšna, da mi ustaljeni okvirji pogosto niso všeč in iščem nekaj več. Našla sem tebe, a večino časa živiš v senci svojega ljubljenčka.
 
Hvala ti za vse ure, v katerih pripravljaš didaktični material, vzgajaš najprijetnejšega psa, hvala za vse telefonske nasvete, kako izpeljati ure, poligone, delavnice ... Hvala za zmeraj nasmejan obraz ter pripravljenost na skoraj vse.
 
Se spomniš, ko si mi prvič predstavila program R.E.A.D. in sem te v zadregi prosila, če se lahko srečujemo na delavnicah z devetimi otroki, saj ne morem izbrati enega izmed več kot petstotih? Pristala si in najlepši spomin seže na božično delavnico, ko so otroci pripravljali punč, darilne škatlice s priboljški in čarali ...
Našo šolo je kmalu zajela pasja evforija in že sem te vlekla po razredih. Z Olijem sta komunicirala v angleščini, ponazarjala predloge pod in nad mizo ter skrbno spremljala delo učencev. Letos sta prenašala intenzivno ljubkovanje in se postavila ob bok volku ter odlično nadgradila uro četrtega razreda.
 
Jana, si izredno iznajdljiva in strokovna tudi v specifičnih individualnih situacijah, kjer učencem največje muke olajšaš, da jih z veseljem premagujejo.
 
Hvala za vse, pravtako pa se zahvaljujemo tudi društvu Tačke pomagačke.
Lepo te pozdravljamo,
Andreja Butolo in vsi Jakci :)
 

ŠOLSKO LETO 2017/18

Oli znova na OŠ Božidarja Jakca

Že lani so nas navdušili štirinožni prijatelji društva Tačke pomagačke, ki z veseljem prisluhnejo otrokom. Terapevtski kužek Oli je bil z nami čez vse leto in spremljal naš napredek.

26. 9. se nam je znova predstavil in nam pokazal vse, kar zna – tudi potrpeti pri umivanju zob. Nato pa je prisluhnil pravljicam, ki so jih prebirali otroci od 2. do 9. razreda. Ne boste verjeli, Oli rad pogleda tudi ilustracije.

Ob branju pa se nismo družili samo s psom, temveč tudi mlajši otroci s starejšimi. Starejši učenci so poslušali mlajše in jim pri zapletenih besedah pomagali, da so lažje zletele z jezika. Prav tako so nam pokazali, kakšni dobri bralci bomo kmalu postali tudi mi, ki se še kdaj pa kdaj spotaknemo čez kakšno nogo, ki štrli od črk.

Tačke pomagačke znova pri nas 2017
Tačke pomagačke znova pri nas 2017
Tačke pomagačke znova pri nas 2017

 

 

 

 

 

 

 

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Oli na Podružnični šoli Hrušica

Oli je v sredo, 4. 10. 2017, obiskal tudi otroke na podružnični šoli. Učencem se je predstavil kot izredno marljiv kuža, ki po tem, ko pospravi igrače, s katerimi se je igral, v škatlo pospravi še sebe.

Mlajši učenci so si lahko Olija ogledali na fotografijah, kako se potaplja, igra v snegu in še kaj. Najmlajši pa so Olija obrisali in spoznali njegove dele telesa.

Za pse ni pomembno samo to, da jim dajemo ukaze, ampak jim je treba tudi prisluhniti, kako se počutijo. Tako so najstarejši učenci opazovali rep in ušesa ter se učili pasje govorice, nato pa razmišljali, kako svoje počutje brez besed izraža človek.

 

Oli na Podružnični šoli Hrušica Oli na Podružnični šoli Hrušica Oli na Podružnični Å¡oli HruÅ¡ica

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Olijev obisk v novembru

Včeraj, 22. 11. 2017, je izbrano skupino otrok od 2. do 9. razreda znova obiskal Oli. Tokrat je bila njegova naloga, da pozorno posluša zgodbe o Nikcu in njegovih prijateljih (René Goscinny), pesmice Kajetana Koviča iz zbirke Zlata ladja, in predstavitev miselnih vzorcev dveh strašnih dinozavrov – eden je imel 58 15 cm zob, drugi pa 15 m dolg vrat. Ali uganete, o katerih dinozavrih je poslušal Oli? Odgovore poznata Manja in Tjaš.

Oli ni samo poslušal, temveč je najmlajšega spodbujal k branju navodil in njegovo razumevanje le teh preverjal tako, da je godrnjal od ugodja, če ga je učenec pobožal na točno določenem mestu, če mu je prinesel vodo za piti in še kaj. Se znajde, a ne?

Že skoraj odrasle otroke je učil o svoji anatomiji telesa in čutilih, ki se razlikujejo od človeških. Ali ste vedeli, da lopatici kužka nista pritrjeni na okostje in tako omogočata prožno gibanje? Da ima človek 5 milijonov vohalnih celic, pes pa več kot 200 milijonov? Njuno pridno raziskovanje je Oli nagradil s petko in desetko.  

 

Oli v novembru 2017 spodbuja otroke k branju

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Praznično vzdušje z Olijem

V sredo, 6. 12. 2017, smo ponovno preživljali čas z našim štirinožnim prijateljem. Olija se veselimo predvsem zato, da bi v nas s svojo zvestobo, potrpežljivostjo, poslušnostjo in veseljem prebudil najboljše, kar premoremo. Naše naporne dneve vedno polepša z mehkim in nežnim dotikom ter slinastim oblizovanjem naših rok, ki skrivajo kekse. Oli je bil tokrat tudi čisto pravi šolar. V tretjem a razredu je poslušal predstavitev o sebi in še sam učencem pokazal, kaj zna.

Minute v njegovi družbi so vedno skrbno razdeljene, danes so bili otroci razporejeni v dvojice po različnih delovnih postajah. Brali in delali so:

recept za otroški punč,

kako narediti darilno škatlico,

ter kako izvesti trik s kovancem, da ta izgine.

Svoje trike je pokazal tudi Oli, nato pa so ga otroci pregledali kot pravi veterinarji: poslušali so srce, mazali od mraza razpokane blazinice, pregledovali sluhovod in še kaj …

 

Izjave otrok o druženju z Olijem:

 

Oli je zelo lep, rad se z mano igra.

Eman, 2. razred

Oli mi je zelo všeč, je lep. Všeč mi je, ker posluša vse.

Elida, 3. razred

Oli je zelo lep in prijazen. Rada ga imam. Všeč mi je, ker naredi veliko lepih trikov.

Anika, 3. razred

Oli je zelo prijazen, mehek, priden, poslušen in ubogljiv, tudi radoveden. Želim si, da še pride in mi pomaga brati.

Manja, 4. razred

Oli je zabaven. Rad sem z njim, ker se od njega učim.

Tjaš, 4. razred

Oli je zelo priden, miren, prijazen pes, vse uboga. Tudi jaz bi imel takega psa.

Nik, 8. razred

Oli je lep in prijazen kuža. Hvaležen sem, da je prišel na našo šolo in da smo ga lahko spoznali. Z njim se želim igrati, ga čohati in gledati, kako izvaja trike.

Alvin, 6. razred

Oli je lep, prijazen, ubogljiv pes. Všeč so mi njegovi triki. Z njim se želim igrati. Hvaležna sem mu, da pomaga ljudem. Na naši šoli učiti otroke brati, sporoča jim tudi stvari o sebi.

Nina, 9. razred

Oli je lep, mehek in prijazen pes. Z njim se želim igrati. Všeč mi je, ker pomaga ljudem, uči otroke in jim poskuša razlagati o sebi.

Lejla, 9. razred

Praznično vzdušje z OlijemPraznično vzdušje z OlijemPraznično vzdušje z Olijem

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Olijev obisk v januarju na PŠH

V torek, 16. 1. 2018, je siv dan popestril Oli, ki je tokrat obiskal učence 4. c razreda in se jim predstavil kot prava zverina – z ostrim zobkom – končnikom. Brina in Klemen sta v vlogi učitelja sošolce seznanila z družino psov, v katero spadajo poleg psa še volk, lisica, kojot in šakal.

Učenci so dopolnjevali miselni vzorec, kakor so se ga naučili pisati v okviru šolske vsebine opis živali. Izkazalo se je, da se 4. c zelo dobro spozna na živali.

A veste, da so človeku in psu skupne nekatere značilnosti, ki opredeljujejo sesalce? Oboji imamo telo pokrito z dlako, kot dojenčki oziroma mladiči sesamo mleko in smo toplokrvne živali, torej, imamo stalno telesno temperaturo, ki ni odvisna od okolja. Oprostite, učenci so me opozorili, da ljudje nismo živali!

No Olijeva služba pa ni samo to, da se razkazuje pred razredom in se baha s svojimi spretnostmi, temveč zelo pozorno posluša učence, ki berejo za bralno značko. Ker učenci prvega razreda še ne znajo brati, so jim njihovi starejši šolski prijatelji prebrali slikanico ter jih naučili prebrano zgodbo obnoviti. Oli pravi, da so učenci 2. in 3. razreda zelo dobro opravili nalogo, saj je užival ob vseh pripovedih, še najbolj pa ob ilustracijah.

Oli v januarju na podružnični šoli

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Olijeva ilustrativna delavnica

Februarja smo v Olijevi delavnici ilustrirali pesmice o psih. Nastala je brošurica, ki si jo lahko ogledate na spodnji povezavi:

OLI IN PASJA UMETNOST

Oli v 1. b

V ponedeljek, 26. 2., nas je v 1. B razredu obiskal prav poseben kuža s službo. Oli, pes, ki med drugim pomaga otrokom pri branju. Pokazal nam je svoj prijeten značaj in učence presenetil s tem, kako veliko zna in kako uboga navodila. Z njegovo pomočjo smo spoznali odgovornosti pri skrbi za psa, kaj imajo psi radi, poimenovali smo dele telesa in si jih podrobno ogledali. Oli je to potrpežljivo prenašal in ves čas zadovoljno mahal z repom. Otroci so seveda tudi brali. Na lističih so imeli napisane dele njegovega telesa, ki so jih morali potem pokazati, in ukaze, ki jih je moral Oli izvesti. Bil je prijetna popestritev pouka in lepa izkušnja. Upamo, da nas še kdaj obišče, da mu bomo lahko brali še več in mu tako pokazali, da se tudi mi dobro učimo in vedno več znamo.

OLI V 1. B

 
OLI V 1. B
OLI V 1. B

 

 

 

 

 

 

Nadja Korelc, učiteljica razrednega pouka

Oli pri angleščini

Zadnji dan v marcu se je Oli učil angleščino skupaj s 3.a. K uri pouka je prišel tiho in otroke povohal v pozdrav, oni pa so njega gladili po puhasti dlaki.

Njegova luštna pojava je učence vabila k sodelovanju in prav vsi so odgovarjali na učiteljičino vprašanje:

Where is Oli?

 

  • Oli is in the box.

  • Oli is on the desk.

 

 

Naši mali anglisti so spoznali, da je Oli pameten, saj z laježem potrdi, če je odgovor pravilen, da zna veliko stvari – skočiti na mizo – in da je zelo ubogljiv.

Kljub Olijevim vrlinam vse ni šlo po načrtu. Učenci so želeli Olija obrisati, da bi se lažje naučili, kam sodijo:

  • tail,
  • whiskers,
  • snout,
  • paws …

 

Olijev jeziček pa se ni mogel ločiti od rdeče krede. Morda ga je spominjala na jagode. Kredo smo skrili in se dalje veselo učili.

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

Oli odhaja na počitnice

Oli se je v maju poslovil od učencev podružnične šole in od učencev matične šole. Zadnji obisk na PŠ je bil v športnem duhu, saj je Oli prevzel vlogo trenerja in učence prvega razreda ogreval ter jih vodil čez poligon. S seboj je pripeljal dva prijatelja, ki sta še pripravnika. Tudi ta dva sta nalogo več kot odlično opravila. Ležala sta v senčki in poslušala zgodbice. Najlepša zgodbica tega dne je bila zgodbica iz domišljije učencev. Vsak je zgodbi dodal svoj »element«.

Nekega sončnega dne se je po mestu sprehajal kuža, poln energije. Njegovo ime je bilo Pikolov. Bil je bel in imej je rjave lise. Nenadoma mu je pod noge prineslo črne dlake. Bile so povsod. Pikolov jim je sledil in prišel do črnega psa. Igrala sta se, nato pa sta se odločila, da gresta na sprehod. Pikolov je zagledal možakarja. Zdelo se mu je, da ga pozna. Začel je lajati in skakati. Ko je skočil na moža, si je ta zlomil nogo. Pikolov je moral v poboljševalnico za pse. Tam je preležal dneve in noči. Od žalosti se mu ni ljubilo upoštevati ukazov. Nekoč ga je obiskal prijatelj, črni pes, in ga spodbudil, da naj uboga, kar mu naročijo. Njegovo vedenje se je kmalu popravilo in spoznali so, da je Pikolov dober pes. Kmalu so ga izpustili.

Na matični šoli smo se na slovo pripravljali že predhodno petkovo popoldne, ko smo pekli pasje piškote, pletli pravo pasjo igračo in zgibali darilne vrečke za piškote. Oli je za zadnjo uro ponovno izbral pouk angleščine, tokrat v 4. a razredu. Dokazal je, da razume slovensko in angleško. Učenec Riwen pa ga je preizkusil tudi s kitajskim ukazom: »SEDI!« In Oli je kot pravi poliglot, položil svojo zadnjico na tla. Tudi na matično šolo je pripeljal prijatelja, ki se še le pripravlja, da bo postal pravi terapevtski pes. Njegova naloga je bila, da učencem predstavi svoje šolanje in delo ter jih nagradi s številnimi triki, ki jih zna. Učenci so bili navdušeni!

 

Oli odhaja na počitnice
Oli odhaja na počitnice
Oli odhaja na počitnice
Oli odhaja na počitnice

 

Maruša Matelič in Andreja Butolo, učiteljici DSP

Sklepna misel za šolsko leto 2017/18

V letošnjem šolskem letu smo se spoprijateljili s prav posebno navezo – vodnico Jano Miklič in terapevtskim psom Olijem. Skupaj smo preživeli številne nepozabne trenutke. Branje smo povezali s prijetno, mehko, zlato dlako. Še najbolj pa smo se obiskov štirih tačk veselili zaradi trikov, ki nam jih je z veseljem kazal, če so se v naš pesti le skrivali piškoti. Oli je prav dober zgled: je vljuden, pameten in obožuje pouk. Prisoten je bil na kar nekaj urah in učenci so vedno lepo poskrbeli zanj. Saj veste, pes potrebuje prezračen prostor, vodo in priboljške. Včasih pa ima tudi željo po urejenosti, takrat smo mu lahko krtačili dlako, ščetkali zobe in mazali blazinice. S skupnimi močmi smo se o Olijevih potrebah, poklicu in njegovi pasmi, vrsti veliko naučili in to predstavljali tudi sošolcem v razredu. Za našega prijatelja s smrčkom smo se povezovali tudi izven pouka in ga obdarovali z izdelki, ki smo jih naredili sami.

Andreja Butolo, inkluzivna pedagoginja

ŠOLSKO LETO 2018/19

Oli na dnevu dejavnosti v soboto

 

Letošnje koledarsko leto učencem in učiteljem narekuje tri delovne sobote. 20. 10. 2018 je bila ena od teh sobot. Popestrili so nam jo Oli in njegovi prijatelji.

Po marljivem delu v razredu, kjer smo se učili strategij učenja, kot so VŽN, ribja kost, učenje za asociacijami, nas je pasja druščina odpeljala na svež zrak.

S psičko Bello so učenci merili moči v hitrosti pri teku, ker je bila Bella absolutna zmagovalka je nato pristala v vlogi petelinčka. Otroci so si podajali žogo, psička pa je, polna upanja na dober ulov, tekala za njo.

Oli je učencem dovolil, da se preizkusijo z njim v paru v »agilitiju«. Naš redni gost je spretno preizkušal vodstvene sposobnosti otrok.

Prav tako je resnost in odločnost pri delu zahtevala psička – pripravnica, ki je z veseljem pokazala vse trike, če so jo učenci nagradili s kolobarjem korenčka. Pa naj še kdo reče, da nismo zdrava šola!

Z nami je bila še pudlica, ki nas je nežno crkljala. Ne boste verjeli, tudi veliki otroci so se z veseljem stiskali k njej.

Maruša Matelič in Andreja Butolo, učiteljici

 

Olijevi nadaljni obiski

 

V septembru sta prvošolce obiskala kar dva kužka. Predstavila se nam je psička Tora. To je psička prvošolka, ki je pri svojem delu še začetnica. Izkazala pa se je kot izjemno prijazna, ubogljiva in pametna.Vse nas je pozdravila, predstavila, kako poteka njen dan, in pokazala vse trike, ki jih pozna. Za to smo jo tudi nagradili s priboljški. Potem pa je prišel k nam še Oli, ki je pregledal naše peresnice. Ker smo imeli pisala urejena, nas je prav vse nagradil s štampiljko. Mi pa smo se zaobljubili, da bomo skrbeli za urejene peresnice še naprej.

Učenci 1. B in razredničarka Nadja Korelc

 

Januarja se je Oli potil pri uri matematike, kjer je sedmošolcem poskušal popestriti naloge iz geometrije. Učencem se je pridno delo obrestovalo, saj so se na koncu lahko poigrali z Olijem, kljub temu da so v sedmem razredu nekateri že preveliki za takšno igro. Prav vsi pa so z veseljem gledali, kako Oli išče igračo. Dragi učenci, naj vam bo njegovo vneto iskanje zgled pri vašem iskanju odgovorov oziroma rešitev pri računskih nalogah.

Februarja je Oli tudi poučeval. V četrtem razredu je demonstriral značilnosti volka. Verjetno vsi vemo, da bi se naj pes razvil iz volka. Naši predniki so ugotovili, da je volk lahko koristen pri lovu in varovanju ter da so mladički izredno primerni za igro in nežno ljubkovanje, zato so začeli vzrejati volkove, kasneje pse. Volk je pri ljudeh dobil zaščito pred naravnimi plenilci ter hrano. Koristi so bile vzajemne, prav tako kot pri Olijevem obisku. Vsi razneženi obrazi otrok, nežne ročice ter neverjetna pripravljenost za delo Olija vedno znova prepričajo, da se vrača med šolske klopi in otrokom pomaga pri opisu živali ali kateri drugi učni snovi.

Ne, Oli ni srečal Mici iz 2. a, ki dela preglavice Šimnu v zgodbah Majde Koren. Srečal je vesele otroke in jim s pomočjo didaktičnega materiala svoje vodnice razgibal možganske celice. Učenci so reševali pasje uganke, urili svoj spomin, domišljijo in branje. Delo v skupinah je bilo zabavno, saj je bil vodja ene izmed delavnic prav Oli. Ga že pogrešamo!

Andreja Butolo, učiteljica DSP

V šolskem letu 2018/19 je z nami začela sodelovati tudi psička Bella
 
V sredo, 14. 11. 2018, sta nas prvič obiskali psička Bella in njena vodnica Mateja.  Izvedeli smo, kako se moramo vesti v prisotnosti Belle in na kaj moramo biti pozorni, da se bo v naši družbi dobro počutila. Vodnica Mateja nam je nato povedala, kaj Bella rada počne in kako zanjo skrbi. Na koncu smo jo še pobožali in počesali. Vsi učenci so nasmejano zapustili knjižnico, kamor bo Bella prihajala vsak mesec. Veselijo se novega obiska, ko ji bodo začeli brati.
V prazničnem decembru, v sredo, 12. 12. 2018, sta nam psička Bella in njena vodnica Mateja prinesli koledar za leto 2019 od društva Tačke pomagačke, mi pa smo jima v zahvalo podarili pasje piškote, ki smo jih spekli. Nato si je vsak učenec izbral svojo knjigo, ki jo je bral Belli. Bella je ob nas sproščeno ležala in nas pridno poslušala. Na koncu smo jo še pobožali in ji dali priboljške.

 

V četrtek, 10. 1. 2019, smo se vsi skupaj razgibali ob pesmi, nato pa smo svoje bralne sposobnosti preizkusili v posebni igri spomina. Vsak učenec je nadaljeval z individualnim branjem zgodbe tam, kjer je v decembru končal. Na koncu so učenci narisali risbe o Belli in jih nalepili na poseben prostor v knjižnici, ki smo ga poimenovali po projektu Tačke pomagačke.

 

V sredo, 30. 1. 2019, smo s psičko Bello in njeno vodnico Matejo preživeli zanimivo uro, ki je bila namenjena iskanju rim, iskanju besede v besedi, iskanju parom besed z enakim začetkom in seveda individualnemu branju učencev. Na koncu smo nekaj minut namenili tudi igri z Bello, ki nam je pokazala, kako je spretna pri iskanju skritih priboljškov. 

 

V sredo, 13. 2. 2019, je vodnica Mateja pripravila zanimivo zgodbo o njeni psički Belli, ki je vsebovala tudi različne aktivnosti (vodenje psičke na povodcu, čiščenje zob, brušenje krempljev ...). Ob pozornem poslušanju in branju so učenci aktivno sodelovali pri negi psičke, se zraven zabavali in učili, kako srbeti za hišnega ljubljenčka.  Bella jih je pozorno poslušala in pridno sodelovala.

V marcu je Bella praznovala svoj 4. rojstni dan, zato smo ji v sredo, 13. 3. 2019, ko nas je obiskala, zapeli in ji zaželeli vse najboljše. Nato smo spoznali, kako se lahko psi oglašajo in kako se pri tem počutijo, kakšen pomen imajo različni položaji njihovih ušes in repa. Potem si je vsak  izbral svojo pravljico, ki ji jo je bral Belli. Na koncu nam je Bella pokazala, kako je iznajdljiva pri iskanju priboljškov, mi pa smo se posladkali s presenečenjem, ki nam ga je Bella podarila za svoj rojstni dan.

 

V sredo, 3. 4. 2019, ko nas je obiskala psička Bella, smo ugotovili, da je vsak obisk bolj sproščena in umirjena. Tudi učenci so se že naučili, da v prisotnosti psičke ne smejo biti preveč glasni, če želijo, da se bo dobro počutila in bo rada prihajala k nam. Med branjem učencev je uživala v različnih položajih in se naslanjala na vodnico Matejo.

V sredo, 15. 5. 2019, smo želeli, da bi učenci brali Belli na soncu, a nam je vreme malo ponagajalo. Tako smo srečanje z Bello prestavili v knjižnico, kjer smo prav tako uživali. Med branjem so se učenci zares potrudili. Bello so nežno božali in ji pokazali, kako ob njej lažje in sproščeno berejo. Njihovo branje se je tekom šolskega leta res izboljšalo. 

V sredo, 12. 6. 2019, sta nas še zadnjič v tem šolskem letu obiskali psička Bella in njena vodnica Mateja. Toplo junijsko sonce nas je že zjutraj prijetno pogrelo na igrišču pred šolo, kjer je Bella pokazala svoje spretnosti na poligonu, ki so ji ga pripravili učenci. Vijugala je med stožci, se podala skozi tunel in lovila žogice. Na koncu so učenci dobili pohvalo za pridno sodelovanje in branje v tem šolskem letu ter se posladkali z mafini, ki so jih spekli. Belli in Mateji so narisali risbice in jima podarili odejo, ki jo že pridno uporablja. Na počitnice odhajamo polni lepih spominov in enkratnih trenutkov! 

 
                                                                                                 Učiteljica Maruša Matelič