Hitre povezave

Tretji dan gostovanja učencev iz Prijedora

Zjutraj smo se prebudili v nov dan z zavedanjem, da je to naš zadnji dan druženja z učenci in spremljevalcema iz Prijedora, vendar z upanjem, da bomo lahko vrnili povratni obisk.
Tudi danes smo bili zelo aktivni. Ob 8.00 smo se z mestnim avtobusom odpeljali proti železniški postaji in z vlakom naprej proti Kamniku.
Po malici smo se odpravili proti občinski zgradbi, kjer nas je sprejel župan mesta Kamnik g. Marjan Šarec in njegova predstavnica za medije ga. Janja Zorman Macura. V sejni sobi smo s strani župana izvedeli nekaj podatkov o mestu Kamnik, o šolstvu in razvoju turizma, ki je za Kamnik zelo pomemben. Po kratki predstavitvi učencev je sledil še sproščen klepet, okrepčali smo se s sokom in piškoti.
Ogledali smo si tudi poročno dvorano, maketo mesta Kamnik, se fotografirali za spomin. Daša Duc se je v imenu vseh učencev in spremljevalcev zahvalila županu g. Marjanu Šarcu, mu poklonila bilten in šolski časopis naše šole (oglejte si tudi objavo na spletni strani Občine Kamnik http://www.kamnik.si/novice/Obisk-ucencev-dopolnilnega-pouka-slovenscine-Drustva-Slovencev-Lipa-iz-Prijedora-v-Bosni-in-ucencev-OS-Bozidarja-Jakca-iz-Ljubljane-19-04-2013).
Sledil je ogled Kamnika – Mali grad, Stari grad, Šutna, cerkev Marijinega brezmadežnega spočetja, rojstna hiša Rudolfa Maistra, grad Zaprice, novejši del Kamnika, OŠ Toma Brejca in OŠ Frana Alberta (v gradnji). Okrepčali pa smo se tudi v slaščičarni Šutna, sledil je povratek nazaj proti Ljubljani.
V šoli nas je čakalo kosilo. Ponovna zahvala delavcem kuhinje.
Pozno popoldan sva z vodjo projekta, knjižničarko Sabino Kirm, našim gostom podarili zbrane knjige, učenci spremljevalci so jim izročili drobna darilca. Skupaj smo jih pospremili na parkirišče, se poslovili in jim zaželeli srečen povratek nazaj v domovino.
Bilo je lepo, vendar vsega lepega je enkrat konec.
Še enkrat najlepša hvala vsem našim učencem spremljevalcem (Daši, Melisi, Adnanu  9. a, Janu in Emrahu 9. c, Jaki 8. c, Ani in Vidi 8. b), vodji projekta knjižničarki Sabini Kirm ter posebna zahvala učencem Ivani, Emiliji, Zorani, Sonji, Denisu in Marku ter spremljevalcema Veri in Milanu. Lepo vas je bilo spoznati in z vami preživeti te tri čudovite dneve …